Alanis Morissette!

              Äntligen är  jag tillbaka  och bloggar !
 


Ni som såg idol i fredags vet att Linda sjöng " You Oughta Know "med Alanis Morissette.

Efter den fredags kvällen har jag lyssnat en hel del på henne hon har en del bra låtar.

Det längesen jag hörde nåt från henne! Är det någon som vet vad hon gör nu förtiden?
Här é videon med "You oughta know"                                                      
           http://www.youtube.com/watch?v=NPcyTyilmYY                                                  
                                                              

Jag skriver mer sen ! Kramar


Kommentarer
Postat av: alice

Alanis är ju helt underbar! Hon har precis blivit mamma, om du undrar vad hon gör nu. Hennes senaste album, Flavors of Entanglement, kom 2008. Du borde verkligen lyssna mer på henne. Framför allt Jagged Little Pill, om du inte redan har gjort det. :) Bra blogg förresten!

2011-01-10 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0