Svar på tal

Här kommer svaren på frågorna som jag hittils har fått fortsätt att fråga men kan jag inte hålla nya måste publicera svaren!




Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET | | ELINN

bästa/sämsta du vet
katt/hund
cola/fanta
sommar/vinter
bästa/sämsta bloggaren
varför bloggar du?

:)
Svar: 1. Det bästa jag vet  förut var det att stå på scen men känner inte glöden just nu så de e svårt att säga men kärlek é väldigt viktigt och familjen é väldigt viktig! Det sämsta jag vet om de e samma sak det värsta jag vet de e väl depression sen hatar jag att inte vara i närheten av en toalett.

 2. Jag föredrar nog katt jag gillar inte hundar så mycket!

3.Coca cola tycker jag bäst om gillar inte fanta så mkt  iallafall inte apelsinfanta !

4. Svårt att välja sommarn é väl på ett sätt bäst men jag vill inte vara utan vintern heller Men sommarn får nog bli favoriten men jag tror att vi inte skulle uppskatta sommarn lika mkt om inte vintern hade funnits!

5. Jag kan inte uttala mig om de jag brukar inte läsa kändisbloggar har mest kikat om de e nån som jag tycker  é bra kan jag läsa den personens blogg , läste kissies blogg här om dan ingenting att hänga i gran stod mest om shopping och festande och sånt kunde varit vilken 19årig tjej som helst som sagt kan inte svarar på denna frågan för jag vet inte.


6. Jag bloggar för jag vill skriva av mig och dela med mig av mina tankar och känslor blir lättare när man skriver då förstår lite mer hur man känner de blir lite mer konkret.

 

Postat av: Hanna

Om du fick göra en duett tillsammans med en känd artist... Vem hade du valt då? :)
Svar. Ola Salo min största idol som jag nånsin har haft han kommer alltid att vara nummer 1.





Postat av: Charlotta

Visst! Här kommer några frågor.

Favoritlåt?
Favoritmat?
Bästa/Sämsta du vet?
Går du på någon sport?
Vad är din favorit på julbordet? ;)

1. Nån thearklåt isåfall kan inte välja en.

2.Jag tycker väldigt mkt om grekisk mat tillexempel vill påpeka att jag är vegetarian.

3. Den frågan har jag redan svarat på i början.

4. Jag har kort på sportlife de e väl de närmaste man kommer sport men jag tränar inte just nu för jag mår inte bra psykiskt de blev för mkt för helt enkelt.

5. Grönkål!

 

Adine  ([email protected]) om Frågestund!:
Kul med frågestund! :D Nu ska jag bomba dig med frågor ;)
1. Om du vann en miljon kronor, vad skulle du köpa/göra allra först?
2. Vilket land skulle du mest av allt vilja besöka?
3. Hur många par strumpor har du?
4. Vilken är din favoritbok?
5. Vad är det bästa som någonsin har hänt dig?

Kram


1. Jag skulle nog köpa saker jag skulle behöva som jag inte har råd jag hade nog köpt en laptop.

2. Kanske amsterdam Holland då alltså eller nåt varmt land.

3. Jag har inte räknat men för få som är hela troligtvis kankse borde köpa nya snart.

4. Har nog ingen favoritbok.

5.Oj det var en svår fråga det var ju underbart när jag fick träffa min idol Ola Salo i och för sig men har svårt säga vad som är det bästa som hänt mig sen var det ju när min lillebror föddes var ju helt fantastiskt. Men jag kan inte komma just nu iallafall.


Sara
om Frågestund!:
Favorit färg? :P
Svart och silver tror jag men rött tycker jag mkt om oxå och lila.


Kommentarer
Postat av: Lisa

SLE är en sk 'Autoimmun' sjukdom. Som innebär att immunförsvaret arbetar för hårt och angriper kroppen.. För mig har det yttrat sig i bl.a Proppar i lungorna, inflammation i hjärnans blodkärl, vid flera tillfällen vätska i lungsäcken.. och extrem trötthet och ledvärk är i stort sett kroniskt. Sjukdomen går i skov så man är inte så här sjuk hela tiden, och det finns broms mediciner så som kortison och cellgifter..

Det blev ett långt svar det här, men det finns inte riktigt nåt enkelt sätt att förklara sjukdomen på.. MVH Lisa

2010-12-30 @ 13:59:05
URL: http://lisadecker.bloggplatsen.se
Postat av: evelinaa'

SV: nej, vi bor ju i en stuga? ^^

2010-12-31 @ 13:12:09
URL: http://evelinafriman.blogg.se/
Postat av: evelinaa'

Sv: jadå (:

2010-12-31 @ 13:15:14
URL: http://evelinafriman.blogg.se/
Postat av: madde

sv: hihi, jag trivs hur bra som helst du! =)♥

2010-12-31 @ 16:49:23
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0