God fortsättning!

Jag är hemma hos mina föräldrar nu och har sovit över ska sova här i natt med.
Sov jätteskönt inatt men hade behövt sova lite mer  de blev rätt sent i natt.
Men idag ska jag försöka lägga mig tidigare.

Min lillebrosa fick vem vill bli miljonär på dvd i julklapp av mig så vi har spelat de både igår och idag.

Vill passa på att tacka pappa för den vegetariska maten du lagade till mig det var jättegott!

Så åkte vi en sväng till pixbo igår förmiddag och hälsade på morbror Jan och träffade kusiner och kusinbarn och så vidare. Idag har de varit en slapp men skön dag!
Vill verkligen starta eget så småning om.
Så hoppas jag verkligen att jag kan tjäna pengar på min blogg .
Ha de så bra vi hörs!
Min adhd ska iallafall inte styra mitt liv ska minsann tjäna pengar jag med vänta bara ska ni se.

Ha de så bra vi hörs!
Kram!

Kommentarer
Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET | | ELINN

det lät ju inget vidare, ja jag mår bara bra!

hur var din jul :)

2010-12-26 @ 13:36:01
URL: http://elinnjl.com
Postat av: Anonym

gud va söt du är ! :D

2010-12-26 @ 14:52:22
URL: http://www.nattstad.se/solution
Postat av: Åsa

Svar: Ja, då vet du hur det är. Det spelar ingen roll hur länge de har varit borta, saknaden försvinner aldrig, den blir bara lättare att bära.



Hoppas du har haft en riktigt fin jul tillsammans med din familj :)

2010-12-26 @ 22:04:39
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0