Nu é jag här igen tjena!

Får nog gå ut snart de e iallafall lite soligt é så himla rastlös.
Måste resa mig snart jag får dampanfall.

Idag har jag varit inne hela dan än så länge .
Har tittat på nuhetsmorgon skäka frukost framför tv:n
Surfat en del käkat lunch. Satt i gång en diskmaskin de e väl ungefär de man gjort idag inte nåt särskilt då alltså.
Men jag ska nog vänta till min handi (handator) piper för medicin innan jag går ut.

Nu börjar jag bli mkt flitigare med bloggandet börja ta igen en del.
Men vet inte om de e så många som bryr sig om min blogg.

Hoppas jag skriver klart mina nya låt snart så jag kan börja med en ny låt sen.
2 verser é klara och refrängen behövs bara vers till sen é texten klar å då kan man äntligen koncentrera sig på musiken och vilket sound man ska ha.
Ha de gött!
Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna alias Arnolda

Ska bli spännande att lyssna på din nya låt sen när den blir klar!!

2009-03-29 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0