Jag vågade

                                          Jag var på öppenpsyk i onsdags och träffa sjuksköterskan Bob för att ta puls blodtryck och vikt.


                                    Men i onsdags gjorde jag något som jag aldrig har gjort förut jag öppnade hela mitt hjärta för honom.



                            Jag berätta för honom att jag mådde dåligt de var verkligen skitjobbigt att få fram de jag kunde knappt andas.


Jag tror jag har har mkt fördrängda känslor och sånt. Men jag känner mig verkligen inte redo att ta tag i de på riktigt.

Snart ska i väg till fyrklövergatan alltså de andra boendet här i nödinge på schalagerkväll.
Hoppas bara inte Caroline af Ugglas vinner.
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0