Ibland kan de va skönt med dötid

Nu sitter jag på jobbet och har ingenting att göra.
Ibland kan de vara skönt med dötid de tyckte David oxå min kollega.
Nu é vi  bara  2 st på jobbet men de går bra ändå.
Ska försöka blogga bättre .
Förhoppningsvis blir min låt klar snart de känns riktigt bra.
Ska inte avslöja för mkt men den handlar om att känna sig liten och svag och hjälplös.
och behöver hålla nån i handen.
Jag har en sjukdom som många lider av depression antar att dom flesta som följer mig i bloggen vet om de .
Så jag mår inte så bra eller inte bra alls men ibland har man svårt att acceptera de och tränger bort sina känslor.
Men man kanske drar ut på problemen då.
Livet é inte lätt. Men fansen é underbara särsklit Sabahudin.
Vill än en gång tacka  dig Sabahudin för allt stöd och support.
Många kramar till dig.
Nu ska jag dra hem bloggar mer hemma sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0