Öppenpsyk idag 15.00

Jag ska snart till öppenpsyk och träffa min sjuksköterska Lina.

Har inte börjat  äta dom där antidepressiva pillerna än vet inte när jag ska göra de heller.
Men jag kan ju inte må så här jävligt livet ut eller?

Vet inte ens varför jag mår så dåligt troligtvis har jag för lite av serotoninet i hjärnan.
Dom senaste gångerna har jag haft svårt att uttrycka mig när Lina frågar hur jag mår .
Vet väl egentligen svaret men de låser lsig liksom de e skitjobbigt hoppas de går bättre idag.
Nu måste jag fixa i ordning mig hörs sen.


Kommentarer
Postat av: sabi

Svar: Haha kanske det kanske:)

2009-08-12 @ 22:47:43
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0