depression é inget vidare!

Jag mår så jävla dåligt nu fattar inte hur jag ska orka med hösten.
Stå  på scen jobba å så vidare hur ska jag orka stå på scen vill bara ligga i sängen
Jag blir allt sämre nu i min depression vet inte ens hur många dagar till jag kommer orka gå upp i sängen.
Men jag får inte ta livet av mig iallafall  de ju så egoistiskt.
Hoppas iallafall att jag har några fans som gillar mig fast jag é deprimerad.
Jag skriver från hjärtat å de får man respektera de.

Jag måste bli bättre på att säga i från dom får fan ha överseende med på jobbet.
Orkar inte mer!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: sabi

SV: Vi får se!

2009-08-07 @ 22:25:05
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0